SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 31, 2009

KeBuLuRaN...


~ Bile dah lapor tahap kebulur, tengok keropok ikan nie pon dah rase nikmat sangat kan? Ye! Itu la yang terjadik kat aku beberape hari lepas.

Alkisahnye... mak ajak gi umah mak ngah kat Sungai Besar. Kitorang on jer... But, before that, we ols gi kenduri kat umah sedara gak la... Bukan kenduri kawen but, kenduri doa selamat sempena mengkhatankan anaknye. Quite besor2-an gak la... Sampai tumbang lembu sekor.

Kitorang sampai kat umah mak ngah dalam kul 1.45 p.m. Mak ngah pelawa lunch kat umah dia tapi, we ols refuse sebab still kenyang makan mase kenduri tadi. Kul 2.30 p.m kitorang mintak diri dolu sebab nak shopping lak kat Sungai Besar. Kalo shopping kat Sungai Besar, aku prefer beli kain ela. Aku rembat 2 pasang. 1 jenis batik, 1 jenis plain. Jadiklah..! Sebab kat umah ade 1 pasang yang dah siap but, still belum pakai & ade 1 lagik yang menunggu untuk disiapkan oleh mak aku. Ralit sangat shopping sampai tak sedar dah kul 4 p.m. Tetibe jer perut jadik lapor. Siap 'berdondang-sayang' lagik, ko! My 'sayang' ajak makan ikan bakar kat Simpang 4. Tapi, belum bukak la plak kan... Ujung2, ke City Mewah la jawabnye... Ahhh..!!! Belasah jerlah!

Aku order nasik goreng U.S.A. Keropok ikan pon aku order gak. & keropok ikan gak la yang sampai dolu. So, yang tu lah yang aku ngap dolu! Sodap giler aku rase! Nikmat jer... Huuu...


*Moral of the story: Jangan biarkan diri anda... kebuluran... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

husni said...

sebelum ini pnh dgr tagline
"jgn biarkan diri anda diselebungi misteri" hehe..
skg u create the new one..hak2..
jangan biarkan diri anda...kebuluran..huhu..
pasni kena selalu bawak bekal dari umah ar..lapar je capai bekal dari umah..huhu

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

wh0se,
he3.. tau xpe..! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google