SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, December 8, 2009

MuAkLaH...

Uiksss! Semalam, aku update sket jer kan?! 2 entries jerk. Tapi, kira ok la tu kan... dari tak berupdate langsung! He3... Bukan hape u ols... Aku skang tengah gigih wat 1 projek baru. Later aku revealkan projoek hapekah itu, ek?! So, tungguuuu...... ;P

Semalam, aku tak drift. Gediks2 suh my 'sayang' antakan. Takde mood nak drift la konon2 kan... Feeling2 malas la plak kan... Ahaks3... Lunch pon my 'sayang' tapaukan. Aku request mee goreng Medan Mak Intan. Tak mo mee goreng kakak Bumbung Biru dah. Bukan tak sker ke hape kan... but, konon2 nak tukar selera la. Last2, memang betul2 punye bertukar selera aku! Sebab mee goreng tersebut muak giler! Oily wooo... Pastu, ade rase pahit2. Makan 1/2 jer la sbb tak larat dah nak abiskan. Sayang wooo... Bazir jer... Membazir itu amalan sayiton, ok! Owhhh...


~ Yg nie gambar mee goreng kakak Bumbung Biru. Marvellouslah! Nyesal lak gi tukar2 selera. Hu3...



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

lily lotus said...

hahaha..kedai makan dia bumbung biru ek

Solehah said...

mee goreng kakak bumbung biru..wahh menariknya nama..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
ye2! betul3! ;P


Solehah,
chantek, menarik, t'tarik, da bomb kan? hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google