SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 9, 2009

BeRsKeR riA di PLaYgRoUnD

Ini citer hari Ahad. Abang aku ajak gi skodeng2 umah sewa. Plus, abang aku memang nak jumpe owner 1 umah yang abang aku mungkin akan beli. Besor gak umah tuh! Hall luas, dapur luas, bilik lak ade 4... Teres 1 tingkat. Harga around RM 80-90k la... Tapi, ade defects sket iaitu kebocoran tangki kot! Tak tau la abang aku on ke tak nak beli umah tuh?! Wait & see jer lah!

Kitorang skodeng umah waktu petang. Pas skodeng, abang aku ajak gi playground. Isk3... buang tebiat ke hape kan... dah jadik bapak orang but, still ade hati nak bersker ria dengan aku kat playground! Owhhh... Alaaa... gimik jer maaa... Abang aku nak bawak anak2 beliau main kat playground. Memang every weekend abang aku akan bawak anak2 dia. Sebab dah janji dengan Lip2. Plus, abang aku kan dok Tepeng. Wifey & anak2 dok kat sini. Weekend jer la waktu berlibur untuk diorang.

We ols follow jer... Plus, Lip2 naik 1 keta dengan kitorang. Bese la dia... kalo ade paksunye *my 'sayang'*, memang melekatlah. Menjeles I, ok! ;P


~ Pas bersker ria, we ols gi makan. Try restoran baru kat Taman Intanova. Intan Selera ke Selera Intan ntah namenye! Lebih kureng la...


~ Jenuh gak nak ajak 'mak cik' nie balik. Kalo boleh, dia nak berumah & bertangga kat playground tu kot! Nak balik tu pon kene pujuk2 tipu ngan mak aku. Mak aku cakap, 'Playground tu dah nak tutup sebab dah petang. Sok kite datang lagik sebab sok lagik besh mainan dia. Ade mainan yang boleh naik ke langit...' Muahaha... Baik punye kelentong!


~ Terror mak aku create citer kan? Mase kitorang kecik2 dolu, ntah2 banyak kali kene kelentong! Hiks...


~ Same tapi, tak serupa... He3...


~ Yang sorang nie asik nak makan jer. Pantang nampak makanan, mula la ternganga.


~ Nampak gigi dia..! ;D


~ Mr. Sponsor of da day... Uiks! Ganaznye muka! Larikkkkksssssss.......!!!!!!!! Ha3...
Besh gak sekali-sekala layanzkan aktiviti dengan kanak2 nih. Sket sebanyak dapat release tensen. Tapi, malam tadi, ade 1 kanak2 yang menensenkan aku iaitu anak jiran sebelah umah. Aku tengah baik punye layanz So U Think U Can Dance secara marathon kat AXN, tetibe dia memekak tak hengat! Cam orang histeria! Lame lak tuh! Sawan ke hape ke kan... Nak jer aku lepuk + dush3 sedas 2! Huh!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

lily lotus said...

comelnya budak2 kecik itu!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
like mak sedare kan? ahaks3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google