SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 10, 2009

KeKeNyAnGaN & TaK aBiS mAkAn...

Di 1 hari, di hari Selase... aku request kat my 'sayang' untuk tapaukan kueteow sup for my lunch meal. Tak boleh nak makan same sebab my 'sayang' kene gi site pastu. Hu3...

~ Makan la aku sorang2 kat opis sambil b'chatting dengan Cik Leh... Tapi tak abis la pulok sebab kenyang lagik la... Breakfast pagi tuh aku dah makan mee rebus takde mee. Tu yang kenyang lagik tuh! Makan 1/2 jer. Yang 1/2 lagik tu, paham2 jer la ke mane peginye... Huuu... Tapi, isi kandungan rencah2 cam ayam, udang sume tuh, aku dah siap2 korek la... tak tinggal sisa. Heh3...
Everytime aku tak abis makan & membazir, aku mesti terhengat kat rancangan Bersamamu... TV3. Ye la... diorang tu, ko buh jer makanan depan mata diorang, confirm abis! Sebab diorang sangat jarang dapat rase. & once dapat, diorang hargai setiap pemberian tuh! Owhhh... tetibe aku insap... Sob3...
*Moral of da story: Jangan makan ketika masih kenyang sebab boleh mengakibatkan pembaziran. Sesungguhnye, pembaziran adalah tak bagus.



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

5 comments:

Sharinginfoz said...

hmmmmm, sodap kueh tiew sup ni.. he he he membazir ya.....

Lovely Emy said...

kuew tiew sup kat taman warisan putrajaya sgt sedap :)

kalau dtg try la.. hee.

UnGu VioLet said...

biasala kan.. tekak nie.. kdg2 tue takdelah lapar sgt.. tp, rasa nak mengunyah jer.. lg2 sekarang nie kat UK.. sejuk.. perut asyik berlagu jer..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Sharinginfoz,
shedap tu mmglah shedap. tp, dah overdose la plak! hu3..


Lovely Emy,
owhh.. jauhnye! tp, xpe. nanti kalo t'terjah ke sane, leez terjah sekali kedai tuh! he3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

UnGu VioLeT,
ho3! lagu dondang sayang, ek? hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google