SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 9, 2009

HeLLo KiTTy


~ Cute kan Kancil nih? Aku jumpe & snap mase kuar dari restoran pas bersker ria kat playground. Luar-dalam ade Hello Kitty wooo... Aku confident owner adalah seorang gal. Sebab takkan boy kot kan... Isk3... Tapi, tak tau la plak kot2 ya aa aww ke kan... Xkose mak, noks..! Awwsss! ;P

Secara automatiknye aku gediks2 bagitau my 'sayang' yang aku pon nak deco2 Wirasleez aku tuh. Tapi, takmo la Hello Kitty + pink kaler. I nak purple kaler, of cos... Mascot plak adalah Barnie sebab Barnie kaler purple kan? Owhhh... sker2..! Ahaks3...

Semalam aku ke Taman Intanova lagik sebab my 'sayang' nak makan nasik ayam Mastan Ghani. Lapor giler katanye... I followww... Buat julung2 kalinye aku terserempak lagik dengan keta Hello Kitty nih! Hmmm... maybe ownernye keje/bermastautin kat area2 situ la aku rase. Hape kata kalo aku dapatkan autograph beliau?! Owhhh... tetibe kan... Kui3...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Sharinginfoz said...

mcm2 cara kete org buat kan.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Sharinginfoz,
aah. rajin diorang tuh.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google