SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, December 11, 2009

MaGgi GoReNg TaKdE, LaKsA gOrEnG aDe La... He3...

Aku tak jadik wat maggi goreng la, u ols... Bukan sebab aku malas, ok! Jangan buruk sangka sebab Tuhan tak sker! ;P

Balik keje, rest 5 minutes, aku terus berdesup gi mandi! Hengat, ye..! Berdesup tau! Menunjukkan betapa speednye aku! Ha3... Pas mandi, aku tanye la my 'sayang'...

Aku: B nak makan hape, ek for dinner? Ade 3 choices, maggi goreng/cekodok/nasik.

My 'sayang': Ermmm... malam nie takyah masaklah. Sebab abang nak gi umah abah, ade discussion sket ngan abah regardin' keje. Sayang ikut sekali, ek?

Aku: Owhhh... ok!

Maka, terbantutlah aktiviti masak-memasak Chef Areleez... Makan malam pon kat umah mertua jer... Lauk simple, ade ikan termenung masak pedas, telur mata goreng & ikan masin, tapi superb wooo... Licin... Berbaloi2... Ahaks3...

Qistina demam. Panas badan dia. Cian... Baru2 nie, Qistina warded tau! Kene jangkitan kuman kat paru2 katanye... Disyaki berpunca dari habuk2 concrete yang tersedut hasil dari renovation The Store. Awa yang bawak Qistina ke situ, sopping. Tak lame pastu, terus demam & batuk2. Dah bawak gi klinik & makan ubat pon tak ilang gak batuk. So, Awa & Roy bawak ke Spital Pantai, Ipoh. Doctor diagnos Qistina kene jangkitan kuman kat paru2. After beberape hari baru discharged. Tapi, semalam badan dia panas cam orang demam. Isk3... risau lak aku. Mintak2 takde hape2 yang serious. Aminnn...

Kul 8.30 p.m, we ols balik. Tapi, tak balik terus coz nak gi Giant. Beli barang sket. Well... ade sesuatu yang berlaku kat Giant yang membuatkan aku senyum sampai telinga... Nak tau hape??? Hmmm... tungguuuuuuuuuu........... ;P


~ Maggi goreng tak jadik wat tapi, ade laksa goreng! He3... Nie laksa goreng yang aku wat da day before, actually. Wat 2 bungkus sebab nak kasik Kak Mah *jiran sebelah a.k.a sedara my 'sayang'* sebab ari tu Kak Mah kasik kitorang mee goreng. Berbalas2 pinggan la nih kiranye... ;) Pagi tadi, Kak Mah kasik nasik impit + daging masak kicap bersambal. Nak balas hape, ek? Any idea, u ols..???


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google