SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, December 21, 2009

DuTa KfC kEmBaLi..! ;P

Bak kata Cik Sheema... muka aku dengan rangkaian restoran makanan segera yang fames amos iaitu KFC bagai isi dengan kuku... bagai irama & lagu... tak boleh dipisahkan! Ye! I admit it! KFC memang tergolong dalam senarai fav aku. Dolu, kini... & mungkin selamanye... He3...

Atas faktor tersebutlah, sekali lagik aku menerjah KFC for lunch dengan alasan tersendirik yang berbunyik, 'Dah lame betul tak lunch kat KFC..!' Owhhh... sila pecaye, ok! ;P


~ Encik nie yang belanje. Aku on jer... I like, ok! Plus, rejeki jangan ditolak, babe! Hiks...


~ Puan Duta tak rasmi KFC in da house... Ahaks3...


~ Aku amik Snack Plate. Abis! Licin! Bun tu jer ade saki-baki secoet. Yang len sume... selamat..! Bakal menjadik resaksekah aku pasnie??? ;P


~ My 'sayang', as usual la... makan Zinger Combo.


~ Sodapnye lah haiii..!!! ;)

Mintak2 la ade orang2 kuat KFC yang baca/follow blog aku nih. Mane la tau kan... ade plak yang offer aku jadik duta betul2 plak pasnie kan... Kayo makcik! Masin la mulut aku...Fuh3!!! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Elyn Sani said...

aii pun leh leh jadi duta kehepsi!!!! heheheh

Solehah said...

uih..pas mkn nkat old town pi kfc pulak ka? isk3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Elyn,
really??? same la kite! ha3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
xla.. selang2 hari maa..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google