SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 10, 2009

GoOd MoRniNg AdALaH sELaMaT pAgi..! ;P

Good morning & selamat pagi, u ols..! ;) How's ur day? Sudah bersemangat waja untuk memulakan hari anda? Or still in blues mood? Hei! C'mon la... Today is already Thursday, ok! Takkan hidup dalam blues lagik kot! Wake up... wake up..! Let's start da day wif da sunshines that we make! 'Senyum seindah suria, Yang membawa cahaya... La3... ' ;)

Poyos la plak kan... nak nyanyi2 bagai... Hiks2... Ntah la... Aku pon tak tau apsal aku ceria & bermotivasi tinggi sangat hari nih?! Eh2! Silap2. Bukan 'hari nih' but, 'pagi nih'. Sebabnye, tengahari kang, petang kang & malam kang, aku tak tau lagik hape yang bakal berlaku dalam hidup aku. Masih ceriakah/bakal ade yang wat aku rase down. Wallahualam... Hopefully, sumenye yang indah2 belaka la. Aminnn...

Aku drift dengan sesungguhnye tadi! Dari umah ke opis adalah lebih kureng 25 minutes. Aku keterlambatan di situ... So, mendriftlah aku... Alhamdulillahhh... selamat sampai... Kalo my 'sayang' tau nie, confirm kene tarbiah 7 hari, 7 malam! Hiks2...
~ Shhh! Jangan bocor rasia, aaa..?! ;P



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google