SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 17, 2009

DoUbLe DaTe

Aku buzy b la lately nie... Bese la kan... dah ujung2 tahun nie, memang la sume mende nak cepat jer especially yang melibatkan payment. Wajib settlekan cepat2! Tapi, serius! Memang sungguh2 buzy b wooo... Sampai tak berape nak sempat mengupdate blog. Buzy b ngan keje2 opis yang sentiasa melambak tu la... ngan bisnes lagik... *Ecewahhh..! Hiks...* buzy ngan Y.E.S *Year End Sale* la... Wahhh..! Boleh gitu, ko! Ha3...

Kesah double date yang aku nak citer nie pon kesah tertunda nih. Kesah last week. Hari hape... aku pon dah hilang hengatan dah. ;P Aku, my 'sayang', Puan Eja & Azhar wat double date. Eja dropped by kat sini, nak submit something kat aku. So, kitorang telah berjanji untuk berjumpa kat Old Town...


~ 'Alaaa... Puan Eja nie..! Shame2 cat lak I nak amik gambar u. Hiks...'


~ Aku order Western Plater ke hape ntah name mende alah makanan nih?! Western2 sket la... Puan Eja minum float jer. Dietkah? ;P Azhar minum kopi & makan toast. My 'sayang' lak makan nasik lemak ngan minum kopi. Nampak gayanye, menu makanan aku & my 'sayang' jer yang bakal menambahkan lemak2 tepu di badan. Owhhh... sob3...

Sekejapan jer kitorang berdouble date sebab Puan Eja & hubby nak meneruskan perjalanan ke Grik. Balik kampong katanye... Hebat betul diorang nih! Dari Kuala Terengganu ke KL... Dari KL ke Teluk Intan... Dari Teluk Intan ke Grik... Pastu, patah balik ke Kuala Terengganu... Wah3..!!! Dasat2...
Anyway, anyhow... thanks to Puan Eja & hubby... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google