SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, December 9, 2009

AnUgErAH sKriN 2009

Pemenang2 Anugerah Skrin 2009 dah pon diumumkan. Penjulang trofi2 penting/utama pon sume org dah tau. Antaranye:-

1) Drama Terbaik: Tersasar di Jalanmu *Aku tak penah tengok drama nih tapi, dah bley agak drama nie yang menang sebab tengok kat sedutan2 yang ditayangkan mase announce pencalonan tu cam bagus jer drama nie.*

2) Pelakon Lelaki Terbaik Drama: Que Haidar (Terlerai Takbir Kasih) *Yang nie aku tengoklah, 2 kali. 2 kali tengok, dua2 kali aku nyampah kat Que & Lisda. Rase nak sepak terajang jer pancreas diorang! Huh!*

3) Pelakon Wanita Terbaik Drama: Rosnah Mat Aris (Tersasar di Jalanmu) *Walaupon beliau nie pelakon veteran yang kontroversi tapi, mutu lakonan beliau memang xbley dipertikaikan.*

4) Pengarah Terbaik Drama: Erma Fatima (Tersasar di Jalanmu) *Tabik springlah kat Erma. Menang besor beliau malam tuh.*

5) Filem Terbaik: Wayang *Aku dah agak walaupon aku tak minat dengan genre film sebegini.*

6) Pelakon Lelaki Terbaik Filem: Eman Manan (Wayang) *Aku teka Que Haidar (Maut), rupe2nye Eman Manan yang menang. Tersasar di situ... He3...*

7) Pelakon Wanita Terbaik Filem: Liyana Jasmay (Kami da Movie) *Tahun 2009 adalah tahun Liyana Jasmay.*

8) Pengarah Terbaik Filem: Hatta Azad Khan (Wayang) *Aku tak kenal yang mane 1 orangnye?!*


~ Host malam berprestij tu adalah Afdlin Shauki & Fafau. Aku rase ok jer gandingan diorang nih. Apsal kat paper kata xsesuwai? Hmmm...

Aku terlambat tengok Anugerah Skrin 2009 sebab aku terlupa. Lewat 30 minit gaklah! Hu3... Aku gigih bersilat kat dapur. Mase cuci pinggan, aku cam terdengor sayup2 jer tv jiran sebelah. Terus meloncat2 aku gi ruang tamu, suh my 'sayang' tukar TV3. My 'sayang' ralit tengok Da Mummy mase tuh. Isk3...

Well... bese la kan... malam2 anugerah memang adalah malam untuk artis2 melaram xhengatlah esp artis wanita la kan... Macam2 fesyen ado! Maklumlah... nak lalu kat red carpet... Hmmm... aku pon berkeinginan gak nak rase lalu kat red carpet secara bergaya sakan. Tapi, kene jadik artis dolu la kan... Nak masuk AF la pasni. La3... Larikkkkkkkssssssss.....!!!!!!!


~ Aku sker dress Rozita Che Wan. Tapi, aku sker part dari pinggang ke atas jer. Yang dari pinggang ke bawah, mak rase too sexy la noks..! Awwsss! Tapi, dress Sharifah Amani & Wan Sharmila lagik sexy wooo... Xcaye, gi google la! ;P


*Credit to: Budiey

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Neeza.Areef said...

senarnye aku penat dengo diorg ckp arab tuh....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

neezareef,
ye ke? maybe nak carik kelainan & nak sesuwaikan dgn tema mlm tu kot!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google