SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 3, 2009

AiDiLaDHa DTg LaGiK... (ePiSoD: di SeBaLiK TaBiR kEnDuRi)

Jgn kata film jer ade 'di sebalik tabir...' tau! Kenduri pon ado, ok! Tp, more to kesah2/org2 kuat yg m'bantu m'jayakan kenduri tersebut la... Penting gak wooo... diorang nih! Tanpa mereka, xsempurnalah kenduri...


~ Owhhh... yg nie 'Di Sebalik Tiang...', bkn 'Di Sebalik Tabir...' Ha3...


~ Kenal x sape nie? Sila teka, ye! Kalo tul, ade hadiah yg menanti! Sila2...


~ Antara jemputan yg hadir... T'diri drpd geng2 nenek aku merangkap org2 kampong... Bagus diorang nie tau! Kite jemput makan but, diorang gigih gak nak tolong2 hape2 yg patut.Siap bwk pisau sendirik tuuu... Sgt wajar dipuji! Kalo aku, aku dtg tepat2 waktu makan jer. Muahaha... Sungguh keji p'buatan nie... So, plzzz... don't try this @ home, key! ;P


~ Mak & kakak aku gigih b'silat di celah periuk belanga, tapaukan lauk-pauk utk tetamu yg hadir sbg tanda ucapan terima kasih...


~ Chef of da day yg masakkan ayam golek & wat fruities tuh.


~ Sportin' x mak aku? Aku suh posin', mak aku dgn secara spontannye b'posin' dgn sebtg serai. He3... Jadiklah!


~ Aku...??? Kat mane aku, ek? He3... Aku cam bese la... m'asah minda, b'pikir tentang mase depan kat lam bilik, umah mak aku. Elok2 time makan, segar-bugar jer aku bangun gi terjah umah nenek aku. Sungguh sorga... Ahaks3... Tp, aku ade tlg2 gak tau! Aku tlg potong2 halia, kuarkan isi petai... T'golong dlm kategori 'menolong' la gak tu kan..?! Hiks...
Sekian dolu, kesah kenduri... & sekianlah gak kesah Aidiladha 2009... Semoga b'jumpe lagik di Aidiladha 2010... Aminnn...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google