SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, February 5, 2010

ToM yAm BeRsAnTaN

Korang penah makan tom yam bersantan tak? Kalo penah, hape pendapat korang? Sodap? Tak sodap? Or not bad la...?

Owhhh... tetibe jer tanye pasal tom yam bersantan kan... Nak wat mukadimah, actually... Mukadimah entry aku nih di mane aku dah pon termakan tom yam bersantan tuh. Kat Nasa Tom Yam, City Mewah.


~ Pegi makan beramai2...


~ Semedang jer aku citer pasal makan2 kat luar kan... Bukannye aku takmo masak tapi, dah tekak kitorang nie meronta2 nak makan masakan tukang masak kat Nasa Tom Yam tuh, nak wat camne kan... Layanzkan jer la... Kang kempunan lak kang... Dasar pemalas! Chaittt! ;P


~ Hape la yang mak aku dok pikir tuh agaknye?! Sampai berkerut2 dahi tuuu... He3...


~ Air tembikai... penyejuk tekak, penghilang dahaga... Hualla!


~ Nie la rupe tom yam bersantan. To me, so-so jer la... Plus, aku prefer typical tom yam dari yang nie. Sebab yang bersantan nie ade rase cam manis2 sket la... Mende manis2 memang tak berape kena ngan anak tekak aku.

Mase bile nak buh santan tu, ek?


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google