SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, February 19, 2010

CERAMAH KHAS PENGURUSAN REKOD

Like I mentioned before, aku ke Ipoh hari nie, attend Ceramah Khas Pengurusan rekod organized by Arkib Negara Malaysia dengan usahasama SUK Perak. Plan nak bangun awal, pas semayang Subuh terus cha alip bot. Tapi, bese la... manusia hanya pandai memplan but, Tuhan jua yang menentukan... Ewah2..! ;P Pukul 6.45 a.m baru hegeh2 nak kuar dari umah. Huuu...

Sampai2 jer, terus roger2 Ena, tanye dia katne?! Dia pon baru sampai. Owhhh... oraitlah tu... Aku hengatkan aku dah lewat giler! Masuk dewan banquet, mata aku melilau carik kelibat Ena ke... Syiela ke... Murni ke... Nan ado pon! Mata melilau cam orang buta coz gediks takmo pakai spec. Konon2, akan mencacatkan penampilan la kalo pakai spec. Isk3... dah tau rabun, still tak sedar dirik! ;P Takpe2... Hape2 hal pon, kite gi register dolu, ek! Tengah isi registration form, Kak Ija & Kamalia sapa aku. Fuh! Lega..! Jumpe gak insan2 yang aku kenal... Ah kak urusetia tu suh gi breakfast dolu kat tempat yang diorang dah preparekan. Kat situ, baru jumpe 'Geng Bas Sekolah (GBS)' aku. Yippie2..!


~ Bapak la mengantuk mata ah kak kat dalam banquet hall tuh! Rase cam nak susun2 kerusi wat katil jerk. Pastu, mentido... Tapi, pikir2 balik, hape kes lak kan...?!


~ Untuk hilangkan rase mengantuk tak hengat tuh, aku pon amik camera, amik gambar kaki a.k.a kasut sendirik. Tetibe kaki a.k.a kasut Sahril *1 of the GBS* pon terenterframe sekali. Chaittt! Kaco daun jerk! ;P

Sib baik la abis awal dari schedule yang diberitahu. Pukul 11 a.m dah bersurai. Aku roger2 my 'sayang', suh amik aku. Cian my 'sayang' lepaking sensorang. Alooloolooo...


~ On the way balik, perut lapor. Tapi, takde la sampai tahap kebulur coz dah makan kueteow goreng mase breakfast kat SUK. Kitorang decided nak makan KFC jerk. Alaaa... cam tak bese lak. Aku kan duta tak rasmi KFC. 'Idamanku selalu... La3...' He3...


~ I pakai oren hari nie... ;)


~ Khusyuknye encik nih..! Dapat zinger burger, terus tak toleh tempat lain dah. Hubby sapa la nie..??? Muahaha...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google