SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, February 18, 2010

NaSiK LeMaK rEsEpi MaK aKu... TaK bULeH TaHaN, wEH..!

Dah lame tak makan nasik lemak yang mak aku wat. Akhirnye, semalam penantian aku berkahir dengan sejuta senyuman..! Ecewah! ;P


~ Sambal tumis ikan bilis. Memang terbaiklah..! Ratah pon sodap..!


~ Telur dadar ade... telur rebus pon ade. Pilih jer mane ko nak. Aku prefer telur rebus, pastu sira ngan sambal ikan bilis tuh. Perrgghhh..! Hualla!

Aku amik mak hari Selase. Mak spend 1 nite kat umah aku coz hari Rabu aku nak bawak mak gi spital, nak check tekanan darah. Memula, hengatkan nak gi Klinik 1 Malaysia jer. Tapi, lambat la plak bukak. Kul 10 a.m kalo tak silap aku. Ke spital jer la... Ramai manusia wooo... Mak aku dapat no. 60. By the time kitorang sampai, baru turn no. 20. It's ok la... buleh aku sembang2 ngan mak.

Alhamdulillahhh... tekanan darah mak aku normal, 130/80. Next Wednesday, mak kene datang spital lagik coz ade appointment dengan doctor. Aku dah apply coti. ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

aku suka sambal ikan bilis tu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
same la.. fav aku gak tu. xde lauk lain yg lebih hebat dari ikan bilis. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google