SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, February 24, 2010

TEKAK YANG DEMAND...

Musim2 pemanasan global nie, memang tekak selalu haus kan? Dah la haus, demand lak tuh! Takmo air masak sebab air masak tu tak sodap la konon..! Nak air berais jerk sebab sodap + sojuk jer... Ye sangat la tu..! Tekak sapa la nie..??? Ooppsss!

Ok la... Aku ngaku la... Ciri2 seperti di atas adalah tekak aku. Hu3... Memang tak buleh blah betul la aku kalo nampak orang jual air berais especially air kelapa. Perrgghhh..!!! Goyah, babe..! Punye la berikrar ber-aku janji bagai... takmo minum air berais coz tekak aku nie sensitip. Kalo 'overdose', confirm sakit tekak! Masalahnye skang nie, aku rase aku memang dah 'overdose' coz malam tadi aku minum air kordial tropical fruits berais. Pastu, petang tadi, aku gi tapau air kelapa berais lak. Memang sah aku 'menang...' 'menanggung' sakit tekak. Rase lain macam dah nie, ha..! Uhuks3...


p/s: Pssttt2! Jom meniaga air kelapa nak tak? Manyak untung wooo... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau tau tak??minum ais manyak2 bole dapat kanser tekak....

Diarihatiku1976 said...

petua nak hilangkan sakit tekak senang jer.. makan aiskrim perisa vanila... sure ok... akak dah buat dah...

eynda said...

Eynda kurang minum berais tapi tekak pun kekadang macam panas...maybe dok amal teh halia kot...

ArELeEz said...

alvin takda rumah harga 8juta story....,
xtau pon..! betulkah? isk3.. xmo minum ais la dah. insap2.. ;P

ArELeEz said...

Diarihatiku1976,
really..? 1st time dngor nih! hmm..

ArELeEz said...

eynda,
oic.. patut la body solid-molid! wajar dicontohi nih!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google