SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, February 6, 2010

MeMaNg SaH La Ko NiE mErEnG!

Pagi tadi, aku ke opis. Melunaskan keje2 yang terbengkalai semalam. Janji ngan Hafiz kul 8 a.m. Tapi, kul 9.15 a.m baru nampak batang hidung beta. Muahaha... Ya ampon...

Aku ajak A_bern temankan. Sesambil tu buleh la dia wat homework. Gigih aku berusaha untuk menyiapkan keje. Kalo buleh nak balik awal coz family aku ade kat umah. Family abang aku, mak aku, mak lang & nenek aku, sume berkampong kat umah aku coz nak tengok & nak tolong abang aku cuci umah. Abang aku akan pindah ke umah sendirik dalam waktu terdekat nie kot. 'Really sowy la bro coz tak dapek nak tolong & turut serta coz adindamu ini ade tugasan yang perlu disempurnakan. Huuu...'

Kul 12 ++ p.m, aku settle wat sume mende. Terus cha alip bot! Sebelom tu roger2 mak aku dolu, tanye either nak beli lauk masak/not?! Mak aku dah masak nasik + sayur + ikan goreng but, still suh aku beli lagik, wat tambah2 lauk katanye... Plus, bukannye selalu dapat peluang makan beramai2 bersama family camnie kan...

Kul 2 ++ p.m baru makan coz tunggu abang aku. Dia kuar jap coz ade hal sket. Nak makan dolu, tak syiok la plak kan... sorang2... Plus, memang dah jadik tradisi family aku untuk makan secara berjemaah once berkumpul sekali-sekala. Baru la bersemangat nak makan tahap tak hengat. Kadang2, sampai tak sedar dah berape kali dok tambah nasik. Ha3...

Pas makan, memasing layanz blues kat hall, sambil tengok tv. Ade yang dah terlelap. Ye la... perut dah kenyang kan... Mentido la jawabnye! Please don't try this at home, ya..! He3... Tengah syiok2 layanz blues tuh, jiran sebelah umah aku nie bikin onar lagik cam semalam. Berkaraoke tak hengat! Kalo semalam lagu rock jiwang, hari nie dia bantai lagu zaman 70's lak. Hadoiiyaiii...!!! Bingit wooo... Sampai aku rase cam nak wat police report atas tuduhan mengganggu ketenteraman awam. But, aku masih ade saki-baki kesaboran... Plus, kalo buleh takmolah masam2 muka disebabkan mende ntah hape2 nih.

Makin lame, makin kuat & makin rancak dia berkaraoke. Dah jadik cam mini pub dah umah dia tuh. Dah mereng agaknye jiran aku nih coz orang normal takkan wat sesuatu yang buleh mengganggu keharmonian hidup berjiran. Hanya orang2 yang mereng jer yang akan berbuat demikian. So, memang sah la ko mereng!

So, guys... please la... jangan jadikkan diri anda semereng jiran sebelah umah aku nih, ok! Not good!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google