SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 15, 2010

LuNcH uNTuK HaRi NiE...

Coti memang besh! Nak2 plak coti time hari sepatutnye bekeje. & nak2 plak coti tu coti yang memang 'dianugerahkan', takde nak potong2 annual leave ke hape ke kan... Perrgghhh..!!! Memang sorga... ;)

Time2 coti camnie, memang aku bangun lambat. Konon2 nak qada' waktu tido yang terpakse dikorbankan sewaktu bekeje. Buleh la plak tido main qada'2. Muahaha...

Walaupon bangun agak lambat, *tengok betul2, besorkan mata tuh, ade perkataan 'agak' di situ. Means, tak la totally lambat/lambat giler. Nak jugak... mengexplain..! He3...* aku tetap rajin memasak. Cewah..! Berikan tepukan untuk diri sendirik... ;P

Masak simple2 jerlah. Plus, ade gak yang aku suh my 'sayang' tapau dari kedai jer. Heh3...


~ Sup sayur in da house..! Kategori buatan sendirik nih. Nak ngabiskan stock veges yang ado. Kang kalo tak masak kang, alamat ke tong sampah la jawabnye! Elakkan pembaziran, ok coz membazir adalah amalan syaiton... Tetibe ah kak berbajet insap di sini..! Ha3...


~ Ikan masin, pon 'hand-made'. Meriah tak, you ols..? ;P


~ Pecal. Kategori beli nih!


~ Ayam & ikan keli panggang, begedil & ikan masin. Sume pon beli... He3...


~ Tak sah la kan kalo nan ado air asam. Tapi, yang nie beli jerk. Sonang! Plus, my 'sayang' beli kat 1 of our fav stall. Aku panggil kedai nie as kedai Kakak Bienda coz kakak owner tu sker pakai2 tudung style Bienda penyanyi tu, ha..! Eh! Aku rase cam dah story mory morning glory dolu kan? Hmmm... Tak kesah la... Yang penting, air asam beliau memang terbaiklah..!


~ Aku try wat cauliflower tempura. Not bad la...

~ Tak lengkap la kan... kalo nan ado air minum penghilang dahaga. Aku wat style sendirik yang aku namekan as fruits drink wif Limau CNY, without ice coz dua2 tengah batuk kong3 skang nih! Minuman berais adalah tidak dibenarkan. Harap maklum...

Nie jer la hidangan makan tengahari kitorang. Kenyang, owhhh... Bbrrppp...!!! Ooppsss! Excuse me... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google