SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, February 2, 2010

FaMiLy VaCaTiOn (EpiSoD: aKTiViTi YaNg MeNcAbAr iTu...)

Masuk bilik, aku rest 5 minit jer. Pastu, aku terus mandi coz rase cam dah melekit jer kan... My 'sayang' dah terbongkang tido. Aku pon kejut la beliau, suh mandi semayang bagai... sebab aku nak ajak my 'sayang' turut serta dalam aktiviti yang maha mencabar sekejapan lagik. Organizer aktiviti tuh adalah aku & A_bern. He3...


~ Kul 5.30 p.m... we ols berjalan kaki melenggang kangkung, menuju ke tempat aktiviti tersebut.


~ Tarat tat taraaa... Inilah aktiviti yang dimaksudkan... iaitu berkubang bersame family terchenta..! Mencabar giler bukan??? Ahaks3...


~ Peace! No War! ;P


~ The organizers yang sentiasa ceria... la3... Ha3...


~ Syiok wooo... bile isteri orang + suami orang + mak budak + bapak budak berkubangan. Kalah budak2! Muahaha...



~ Mak & nenek aku just lepaking kat tepi pool, sambil tengok anak2 + menantu2 + cucu-cicit bersker ria.


~ Owhhh... yeah..! ;P


~ Gigih aku nak enterframe gak. Tak kasik can kat abang aku nak wat family portrait. Ha3...

Kul 6.30 p.m baru memasing naik. 1 jam berkubang, kira orait la tu kan... Tu pon sebab lapor. Kalo kenyang, aku rase sampai bulan mengambang pon belom tentu we ols naik ke darat. Muahaha...

Malam tu, we ols dinner makan nasik kandar kat sebelah Kompleks Bukit Jambul. It's all on me... Korang jangan tak tau, aku nie dah la cute + sopan-santun, dermawan lak tuh! Ahaks3... Larikkkkkkssssssss........!!!!

Bile tengok balik gambar2 berkubang nih, baru aku perasan yang aku takde pon amik gambar wif my 'sayang'. Sungguh rugi... owhhh... My 'sayang' sibuk jadik photographer sampai lupe nak amik gambar sendirik. Hu3...

'B, jom gi berkubang balik. Nak amik gambar ngan B... Uhuks3...' Nak jugak tuh!

Ade lagik 1 aktiviti mencabar that nite. Jap lagik aku citer. ;)


*Bersambung...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Sharinginfoz said...

seronok kan bersantai bersama2 keluarga dapat mengeratkan hubungan...

Siapa Nak Promo Blog???

Sedapnya Cendol….

Handphone Discount Sehingga 70%????

Solehah said...

napa x ajak ,mak hang sekali weh? maksud aku berkubang sekali..hehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Sharinginfoz,
aah. syiok xt'katalah! ;)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
aku dah ajak tp, mak aku segan la plak. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google