SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, February 12, 2010

MeNdErMa FoX's

Semalam, aku jadik dermawan. Eh, silap! DermaWATI la... sebab I kan gal... Well, perbendaharaan kata ah kak memang tip top, you ols..! Ahaks3...

Why aku kata aku dermawati? Sebabnye adalah aku telah round 1 opis, sambil bawak 1 tin gula2 Fox's, bagi kat opismate. Memasing wat muka terkezut beruk. Wah, korang..! Mementang la ah kak nie kureng kerap menderma *bukan 'jarang2', ok but, 'kureng kerap' tau!*, korang wat pandangan yang tak semenggah tu, ye..! Tak baik, ok..! Aku pon ade hati nak wat amal jariah hape..?! ;P


~ Aku beli Fox's nie mase aku sopping sorang2 pas waktu keje hari tu. Wat stock kat opis.

Hari nie, aku tak berape larat nak wat keje. 1st sebab kedemaman, 2nd sbb period pain. Kalo dah duduk tu, rase malas tul la nak angkat bontot nak bangun, amik2 fail ke... gi bilik En. Boss ke... Pastu, asik2 kira berape jam, berape minit & berape saat lagik nak balik. Lemah jer rase... Hu3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google