SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, June 20, 2010

KURSUS INDUKSI UMUM (EPISOD: TARIK TALI)

Tak abis2 lagik citer Kursus Induksi aku. Musti korang boring kan? Errr... boringkah korang? Alaaa... toksah boring2 la, ek? Layanz jer... ;P

Aktiviti riadah pertama kami adalah main tarik tali di tepi pantai. Amacam..? Hebat kan aktiviti kitorang? Wanita2 & lelaki2 besi jer yang buleh join aktiviti nih! Tak caye, jom tengok! ;D


~ Memula, kite tengok view dolu. Kasik warming up... Nanti, takde la yang cramp sane, cramp sini kan... Eh, jap! Hape kaitan view ngan cramp, ek? Erkkk! (confuse!)


~ Pastu, amik2 gambar, pose2 maut dolu... Consider as warming up gak nih! Heh3...


~ Aku, Ena & Shiela...


~ Candid! Poyos jer muka aku! Cam terkejut nampak hantu bungkus pun ado gak! Isk3... hape tetibe sebut pasal hantu nih? Seram2... Ngeeeeeee.........


~ Tak agak2... Ha3...


~ Puteri2 Perak... Inilah warming up cara kami..! Owhhh... yeahhh..! ;P


~ 1... 2... 3... tarikkk...!!! Chaiyok2!!! Korang nampak muka 'Puteri2 Perak' kat situ? Sure tak nampak punye..! Sebab, orang lain dok sibuk2 main tarik tali, kitorang sibuk2 berposing syiok2 sendirik! Ha3...


~ That's Bob the Builder... 1 of my group members. ;) Bob tak join la plak main tarik tali tuh. Tak tau la kenape?! If Bob join, sure menang punye..! He3...

Aktiviti riadah untuk hari seterusnye adalah island hopping, snorkelling & aktiviti bebas cam main futsal, netball & swimming. Sape gi snorkelling memang hazab sebab pantai Barat memang tak sesuwai untuk snorkeling, banyak jellyfish. Gatal, owhhh... That's why aku takmo join! Plus, aku tak minat la snorkelling... Terpegang ikan yang lalu-lalang tu pun aku dah geli-geleman tak hengat! Nie kan plak nak snorkelling. Nak2 plak si Murni dok gigih berciter pasal timun laut yang bertaburan. Lagik la seram-sejuk aku, owhhh... Tak kose ah kak..! Harap mahap jerlah...

Korang minat snorkelling tak?


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

azzey said...

Rinduuuuuuu kn pantai....dh lame x g picnic...woit!!! nat kita plan g picnic beramai2 nak x ????

ArELeEz said...

azzey,
kat pantai pun buleh windukah? isk3.. org windu kat pak cik jer.. ha3..

nak2!! buleh2! kite wat bbq nite sambil wat unggun api, pastu nyanyi lagu yuna. pak cik main gitar. perrgghhh!

azzey said...

Areleez: Pakcik main gitar ??? Mana sesuai...pakcik main biola pon x lepas.....nak main gitar plak....lari tempo.....wakaka !!!!!!

ArELeEz said...

azzey,
amboi3..! sodap, eh mulut ngutuk laki den..! watchaa..!

belum cuba belum tau, hokay!

azzey said...

Areleez: Oppsss...I kutuk ke...eh tak lah...ayat penyata jerk...hi3...

ArELeEz said...

azzey,
insaplah.. wahai manusia.. la3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google