SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 17, 2010

LIP2 & ODAH BESDAY BASH

30 Mei 2010... abang aku buat kenduri merangkap majlis makan2 sempena besday Lip2 & Odah. Buat sekali harung jerk. Malas nak citer panjang2. You ols layanz gambar2 & captions jer la, ek!


~ Besday cake... Gambar blur sebab Kak Aneem tak on flash. Tapi, masih nampak seperti rupa kek, tidak rupa cekodok bukan? Kira oraitlah tuuu... ;P


~ Alooloolooo... naifnye muka bebudak berdua nih!


~ 'Happy besday to you... Happy besday to you... Happy besday to Lip2 & Odah... Happy besday to you... La3...' Ah kak la yang lead nyanyi lagu besday nih. Amacam? Merdu tak lontaran vokal ah kak? Hiks...


~ Odah sangat kagum tengok kek tuh. Maybe, dia rase nak terjah jerk tapi, control2... control ayu sebab orang ramai, dowhhh..! ;P


~ Besday gals dikelilingi sepupu2 mereka...


~ Yang pakai tudung putih tu adalah Fazlah a.k.a La, adik Kak Aneem. If tak silap aku, dia pun celebrate sekali besday anak dia.


~ Ha..! Betullah tu! Celebrate besday anak La sekali.


~ Celebrate secara berjemaah, gitu..!

Majlis start after Asar. Mak & family kakak aku awal2 dah sampai. Aku ngan my 'sayang' pukul 5 p.m baru terkocoh2 sampai. Padahal, umah sekangkang kera jer pun! Well... you know me..! ;P Plus, bukannye kene tolong masak2 pun coz abang aku order makanan kat caterer jer. Tinggal lagik nak susun2 dalam bekas, letak atas meja, ala buffet. So, aku & my 'sayang' buleh dimahapkan la kan? ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

"X pe2....mmg majlis menanti kedatangan yang lewat dari kalian berdua....lain kali datng le lambat2 lagi....kami semua di majlis ini memang mengalu2kan....."

(Secebis ucapan untuk yang berkenaan)...

ishk ishk ishk ishk ishk...(haaa amik ko)...agak2 arrr klu nak lbt pon....ih ih....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
owhh.. t'harunyeee..!! touchin'2.. sob2.. ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google