SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, June 25, 2010

DATARAN KUALA PERLIS

Ramai gak orang kat Dataran Kuala Perlis petang tu. Eh! Betulkah name kawasan tu Dataran Kuala Perlis? Aku aci belasah jer bagi name tuh. Asal nampak cam dataran jer... He3... If ade anak jati Perlis yang baca entry nie & aku salah, silalah betulkan, ek! Jasamu dikenang... ;)


~ Bese la kan... bile dah sampai tempat2 camnie, memang memasing sawan camera la! Ha3...


~ If nak amik gambar kat sini, memang kene tahan napas sebab kat depan tu adalah longkang besor. Walaupun bertutup, bau dia tetap tak semenggah, hokay! Tapi, nak posing punye pasal, gua rela berkorban, babe..! Uhuks3...


~ Tak paham aku, apsal la aku ajak A_bern pose camtu? Ntahhape2ntah! Ha3...


~ Mase nak snap gambar nie, mak aku dah bising2, owhhh... Sebab mak aku risau, takutz we ols kene renjatan elektrik, gigih nak cium lampu lip-lap lip-lap tuh. Sib baik selamat... ;D


~ Menghayati pemandangan indah, ciptaan Yang Esa...


~ We ols sebenornye plan nak makan kat restoran terapung kat belakang tu. Tapi, tutup la plak. Siap berkunci2, berpad lock bagailah pintu yang menuju ke restoran tuh. Takde rejeki kan... nak buat camno?! Hu3...


~ L.O.V.E Statue versi AsLeez. Amacam? Cute tak? Hiks...


~ Nie versi kakak aku & hubby dia. Pengkar, owhhh... tangan diorang nih... Jenuh aku alter2 + adjust2. Fuh!


~ Errr... attention, please..! Ade sesape kehilangan ahli keluarga/sanak-sedara/sahabat-handai tak? Aku jumpe 'encik' nie, tengah dok bertenggek kat atas palang tuh. Cam nak tejun jer lagaknye... Kah3... Larikkkkkksssssss......!!!


~ Aku rase, aku tak penah amik gambar sunset yang sebeautiful ini. Kira sukses la nih! Owhhh... yeahhh...

Dah penat dah berposing tak hengat kat dataran tuh. So, we ols teruskan perjalanan...


~ Tetibe jumpe Encik Kuda nie. Kuda ke keldai ntah! Errr... kuda kot...


~ Aku pun cam gediks2 la nak amik gambar ngan Encik Kuda. Baru nak datang rapat, Encik Kuda tu cam berdehem. Terus aku nervous nak mampos! Geli2 jer tapak kaki aku sebab aku dok imagine yang Encik Kuda tu nak sepak pembuluh darah aku jer... Terus rase cam nak lariks! Hu3...

Kami teruskan jalan lagik... Terjumpe lak dengan 1 tempat cam menara tinjau. Hape lagik..?! Jadik port posing barulah! Heh3...


~ Kat belakang we ols tu adalah masjid. Tapi, tak siap lagik. Nampak cantik & besor.


~ Mak pun nak posing gak... in her new Muslimah's blouse. Pressie from abang & Kak Aneem sempena Mother's Day hari tu.


~ K.A.M.I... Apsal kakak aku tu cam nak menari zapin jerk... He3...

Dah penat posing, we ols decided nak pekena ikan bakar & seafood lak.


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

azzey said...

gAMBAR KAMI BERDUA YG TERBAIKKKKKKK.....SIAP ADA SUNSET VIEW LAGI.....HI3...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
owhh.. perasan..!

Bazli said...

aku tingin nak p langkawi..dan perlis..Tapi x de masa laa :(

Anonymous said...

nak pergi perlis!!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Bazli,
bunyik macam busy sgt tuh! he3..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Anonymous,
sila3..! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google