SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 22, 2010

KURSUS INDUKSI UMUM (EPISOD: PHOTOSHOOT & SHOPPING!)

Adeh... Deh2... Tangan sakit la you ols... Gara2 main badminton tak hengat la nih! Main kat umah mak, hari Ahad lepas. Konon2, nak show off skill Datuk Lee Chong Wei la nih! Lompat sane... lompat sini... Hiyarrgghhh sane... hiyarrgghhh sini... Menitik2 peluh, hokay! If tadah pakai baldi, mau full baldi tuh! (Propa, owhhh... Heh3...) Bahananye, tangan aku sudah jemm! Nak angkat mende berat cam pinggan ke... buku tebal ke... handbag ke... musti sakit! Eh2! Handbag tu consider as mende beratkah? Errr... handbag ah kak memang berat, owhhh... My 'sayang' kata poket Doraemon coz macam2 ada..! Ha3...

Hokaylah2. Kembali ke pangkal jalan ye, hadirin sekalian... ;P Meh nak sambung lagik citer kontroversi pasal kursus induksi aku. Kontroversi la sangat... Hiks... Tak abis lagik. Actually, buleh jer nak kasik pendek. Tapi, aku gigih nak jaja sume gambar. Tu yang jadik berjela2, berepisod2 tuh! Giler glamour! Ha3...

Pada hari ke-2 terakhir, we ols diarahkan untuk pakai cantik2 & make up lawa2 sebab ade photoshoot secara berjemaah. Gambar tu kene bayor, sepatutnye 15 hengget tapi, consultant nak sponsor 1/2 from that price. So, kene bayor RM 7.50 jer... Tapi, gambar tu aku tak uploadlah sebab malas la nak scan2... Kose tau!


~ Yang nie, photoshoot secara sker hati riang ria cam kanak2 Ribena. Means, sker hati ko la nak amik gambar ngan sape?! Aku malas nak snap banyak2 sebab mood nak balik makin meluap2. Plus, jasad aku jer ade kat Pangkor tuh. But, my soul dah terbang pulang dah... Huuu...


~ Wif Perakian staffs... Dari kiri... errr... tak payah la kot aku kenalkan sebab diorang nie tak gile glamour cam aku! Ha3...

Lepas photoshoot, aktiviti adalah bebas. Memula, aku ingat nak dok bilik, sambung study jer. Baru nak belek2 'kitab', Ena roger2 ajak jalan2 carik pasal kat Pekan Pangkor. Setelah memikirkan buruk-baiknye di mane aku rase cam aku poyos jer study2 tapi, orang lain cam berhulla hup jer, so aku pun setuju untuk join. Maka, berpeleseranlah kami bertiga tanpa Murni sebab Murni nak stay bilik jer... Tengah blues windu kat hubby dia tuuu...


~ Shiela paksa aku yang malu2 meow nie amik gambar dia. Bukan sekali tau!


~ Tapi, 2 kali, owhhh... Hu3...


~ Pastu, aku plak paksa dia amik gambar aku yang vogue da vass nih! He3...


~ Borong jangan tak borong, dik non, oiii..! Aku borong fridge magnet jer...


~ Bob memborong sakan wooo... Tak agak2! Heh3...

Tak sabar tunggu hari esok sebab esok adalah hari terkahir! Yabedabeduuu...!!! ;D


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google