SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 21, 2010

KURSUS INDUKSI UMUM (EPISOD: MERAHNYE 'MAK NGAH'..!)

Ade 1 hari tu kan, aku pakai serba merah except kasut. Kalau tak, memang from head to toe lah merah! He3...


~ Hari ke berape, aku tak ingat dah. Tapi, memang aku pakai serba merah. Spec pun merah, hokay..! Hiks...


~ Ena pun pakai merah. Cam dah janji plak! He3... Macam khusyuk jer muka memasing. Padahal... hmmm... lu pikir la sendirik! ;P


~ Kan aku dah cakap, bile time makan jer, musti aku blues. Nie tengah layanz blues la nih! Hu3... Shot nie Sheila yang amik. Kira creative gak la mak cik yang sorang nie... Thumbs up untuk beliau..!


~ Aku carik hape, aku pun tak tau. Tau2 jer, ade orang snap gambar aku. Shielalah! Sape lagik?!


~ Muka terkejut nampak beruk! He3...

Amboi3..!!! Merahnyeee... 'mak ngah' kan..? Hiks...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

Merahnye mak ngah...mcm zaamn dulu...dulu lain...skrg dh lain....he3.....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
muahaha..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google