SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, June 28, 2010

KARIPAP GEBU-GABANZ

Sok petangnye pun mak aku call lagik. Suh datang minum petang kat umah abang. Plus, mak aku buat karipap yang memang menjadik favourite aku & adik-beradik aku yang lain. Dah lame mengidam nak makan karipap yang mak aku buat. Akhirnye, dapat jugak... Owhhh, yeahhh...! ;)


~ Nampak marvellous bukan? Bukan nampak jer tau! Rase dia... memang marvellous pun!


~ Gebu-gabanz, owhhh... karipap nih..! Makan sejibik, musti nak sejibik lagik! & lagik... lagik... & lagik... lagik2... La3... ;P


~ Lip2 pun sker karipap yang nenek dia buat! Buleh jadik makin montel if Lip2 makan karipap tu everyday! Hiks...

Actually, entry nie adalah untuk menjeleskan kakak aku..! Diharap, aku berjaya! Ahaks3... Larikkkssss...!!!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

azzey said...

x pelah ...mkn lah korang karipap tu sampai tak termakan dah......sedihnya, beli kentang simpan dlm peti ais mak je....tak buat pun lg....tau2 org yg ada kt sana yg rasa dulu....nk ckp lg dh segan....tp dh lm teringin...terasanya ....rs nk merajuk pun ada.....

ArELeEz said...

azzey,
kenyang, sehh.. makan karipap tuh.. sbb sume pun gebu-gabanz! hiks..

mak buat pakai kentang yg kakak beli tu la.. relax la.. mak kata, hari tu kan xsempat sbb kite gi ipoh la.. hape la.. nanti, if kakak balik, mak buat la lagik. katanye..

azzey said...

Areleez : Ntahlah.....susah nak m'hrp sgt dahhhhhhh.........x pe lah.......sabar jelah.....yg penting dia happy dh lahhhhhhhh.......

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google