SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, June 25, 2010

MAKAN SOSEJ & KEPAK AYAM YANG BEST KAT KUALA PERLIS

Setelah beberapa jam perjalanan, akhirnye we ols sampai gak ke Changlun, Kedah. Umah Solehah adalah di Changlun.


~ Kitorang stay kat T Hotel. Tapi, gambar kat atas nie bukanlah T Hotel yang kat Changlun. Nie amik dari website T Hotel jer sebab aku takde amik gambar T Hotel nih. Murah tu memang la murah, bilik standard 80 hengget jer tapi, cam kambing sangat la... Bilik kecik nak mampos, owhhh... Nak semayang pun jenuh 'berkemas2'! Aku rase aku book bilik yang ade 1 katil besor for each rooms. Tapi, bile check-in, dapat 2 katil. Sib baik katil tu if pakai 1 jer pun dah kira besor la... Means, no need to sambungkan to another katil. Blanket aku lak ade pijat. Abis gatal2 badan. Sib baik blanket my 'sayang' ok. Banyaklah lagik problemo kat situ. If nak citer, memang sampai sok pun tak abis. Bukan aku nak demand. Tapi, aku penah jer dok kat Resthouse Grik, 68 hengget jerk but, so far so good la... Bilik pun besor. Tak gatal2 pun.

Lepas check-in, rest jap, pastu petangnye kitorang bersiap2 sebab nak ke Kuala Perlis. Saje jer, jalan2 carik pasal. On the way tu, ujan lebat giler sampai tak nampak jalan wooo... Elok2 jer nak masuk Perlis, ujan reda.


~ Nie kat kawasan tepi pantai sebelum sampai Terminal Feri.


~ Lepaking jap, sambil layanz makan sosej ngan kepak ayam bbq yang sodap. Bukan setakat sosej jer, daging burger ngan segala jenis bebola pun ado. Ko pilih jer mane ko nak, pastu suh mak cik tu bakarkan. Pastu, bayarlah! Jangan tak bayar lak! Kang tak pasal2 mak cik ketuk kepala ngan tempat pembakar tuh! ;P


~ Menikmati santapan sambil posing tak hengat! Jalan2... makan2... posing2... itulah family aku...


~ Kepak ayam pun buleh jadik props. Heh3...

Abis makan, we ols sume meneruskan perjalanan menuju Dataran Kuala Perlis...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google