SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, February 18, 2013

REZEKI SATE

Suatu malam... selepas gaji masyukkk..! ;P

Eh, nak jugak cerita pasal gaji masyuk! Ha3...

Abang roger2 kata nak datang rumah kami. Kitorang ok je... Bertambah2 ok bila Abang kata Abang nak belanja makan sate. Tapi, dia tapau la kan... Owh... ah kak like3 lah! Tak kesah tapau ke dine in. We ols mengalu2kan je... 

Makan free, noks! Siapa tak nak kan... He3...

~ Sate itu... Eh, macam la korang tak kenal sate kan... Adeh3...

~ Rifqi memang over bila suruh senyum depan camera. Bukan over sikit2, hokay..! Tapi, overrrrrr...... sangat! Genetik siapa la nih? Ha3...

~ Kakak ipar yang comel & Abang yang handsome! Dah belanja, harus la puji lebih2 kan... Misi membodek kata ko! ;P

~ Eh2, macam takde props yang lebih hebak kekdahnya..! Tapi, takpe... sebab kamu berdua comel... Misi membodek lagik..! Ha3...

Aku bancuh air oren + nata d coco perisa laici. Lepas makan & minum, terus diorang semua mamai2. Mungkin sebab hebak sangat kot air yang ah kak buat tuh... Hiks...

~ Tengok je la my 'sayang' nih, kuyu je mata menengok tv. Tak lama lagik, tv la pulak tengok dia! Hu3...

~ Rambut mokcik nih pun dah serabai tak hengat! Kak Yong dah kembang setaman balik. Kiut! Ada la geng Acu lepas ni! He3...

~ Over mengalahkan Rifqi! Ha3... Larikksss..!!!

Terima kasih daun keladi, Abang & Kak Aneem. Gaji bulan ni belanja la lagi, ek? Ahaks3...

Lepas makan, tak mampu nak buat apa2 dah. Hanya mampu melayan 3 budak cinonet tu melukis kartun yang ntahhape2ntah! 

Diorang suruh lukis kereta, aku lukis bola sebab senang... aci bulat2kan je kan... Bila diorang bising2 sebab aku tak lukis ikut permintaan diorang, aku kata, 'Tak boleh lukis kereta sebab kereta kena garis2 pakai pembaris. Pembaris Acu dah patah. Esok baru nak beli baru.'

& kekdah tu berjaya! Permainan psycology namanya... Ha3...

Terror tak aku mengpsyco diorang? ;P


:: Like3, ek! ::



6 comments:

fazilzura said...

org banje satey ... fuhhh mmg best laaaaa

ArELeEz said...

fazilzura,
of course! +, rejeki jgn ditolak! he3..

eja said...

haha..sama la kita..org gok blanje aku mkn...abg aku..

ArELeEz said...

eja,
syiok kn klu hari2 ade org belanja. ha3..

azzey said...

kak yong dh bam2 ek... :P

ArELeEz said...

azzey,
aah. boolatt2 je. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google