SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, February 20, 2013

IJAB KABUL IMI & NANA

Anak bujang Cik Ros pulak naik pelamin. Means, Cik Ros ngan Cik Amit sambut 2 menantu dalam setahun. Memula Linda kahwin, kali ni Imi pulak. Congrats! He3...

Dah sampai seru katanya kan... ;)

Mak ajak attend majlis akad nikah. We ols ok je... 

~ Anak2 Abang dah get ready. 

~ Rifqi pun dah handsome2. Hiks...

~ 'Oppa... Gangnam style..! La3...'

~ Aku pun dah siap. Tema, aci belasah je pakai oren. Mengikut instinct katanya... 

~ Last2, ke laut! Sebab tema diorang adalah pink! Owh3...

~ Enterframe sesado..!!! He3...

~ Ayah pengantin pompuan yang nikahkan sendirik anaknya.

~ Ini la pengantin pompuan. Nana namanya... Nama penuh dia sodap gak, Hijjiriatul Husna. 

Musti Imi selalu praktis sebut nama penuh Nana. Sebab kalau silap sikit, mau tergeliat lidah! He3... 

Alhamdulillah... sah dengan sekali lafaz je.

~ Solat sunat, amik berkat.

~ Shocking pink! Jarang orang buat baju nikah tema striking2 nih. Aku syak Nana memang peminat kaler2 striking sebab baju sanding dia lagik dasat! Kaler kuning diraja. Cantik apa..?!!

~ Mak nak enterframe dengan Nana. 

~ Menantu Mak yang sorang ni pun nak enterframe jugak..! ;P

~ Mak join Kak Yong & Rifqi buat 'P.E.A.C.E'. Sempoilah! Tapi, 'P.E.A.C.E' Rifqi yang paling ke laut! Ha3...

~ Penyerahan mas kahwin.

~ Upacara membatalkan air semayang.

~ Dah dapat gelang, kena la salam cium tangan suami kan... Mana tau esok2 boleh dapat gelang kaki pulak! He3...

Jodoh Imi dengan orang dekat je. 1 negeri, 1 daerah tapi, lain2 kampung je... Orang Chenderong Balai tu, haaa..! 

Tak kesah la jauh ke dekat kan... Yang penting, sayang & SETIA HUJUNG NYAWA... ;)

Eh2, nak jugak... 'SETIA HUJUNG NYAWA' kan..! Hiks...

Well... ah kak kan Ratu Sinetron... Ahaks3...


:: Like3, ek! ::



2 comments:

Nana Emie said...

Tmksh cntik lah hihihi...

ArELeEz said...

Nana Emie,
sama2. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google