SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, February 23, 2013

KUNING DIRAJA

Resepsi Nana-Imi...

Sebelum ke majlis resepsi, sempat jugaklah kitorang berfotogediks, especially si Kak Yonglah. Gigih meredah panas membahang semata2 termakan hasutan Acu dia yang suruh dia berposing. Ha3...

~ Sampai terpejam2 mata Kak Yong, hokay! He3...

~ Manjas! 

~ 'Angry bird' muslimah insap terbang... He3...

~ Ajak Atok join sekali. Nasib baik Atok sporting. ;)

~ Kiut tak Nenek? ;P

~ Dua2 pun comel kan? Hiks...

Kak Yong kata, pose2 kat atas tuh semua untuk Ibu (Kakak aku) tersayang... Holloh3... Rindu la tuh! ;P

~ Pokcik cinonet ni kan... ada je 'mainan luar biasa' yang dia bawak. Nampak tak sikat merah Mak tuh? Haish!

~ Cukup kuorum. Ke... nak 'add-on' lagik? Ha3... Larikksss..!!!

Kitorang sampai dulu ke rumah Nana. Terpaksa jalan dulu sebab bebudak dah nak mengamuk. Hari tu pulak panas membahang ya amat! Kita yang dewasa merangkap remaja purba ni pun rasa berlengas, inikan pulak bebudak kan...

~ Lepas kitorang makan, baru rombongan Imi sampai.

~ Terkejut jugak tengok busana Imi sebab jarang kot kuning diraja yang sekuning2nya macam nih pengantin2 pilih untuk busana kahwin diorang. Tanjat, Boboy tau! Ha3...

~ Tapi, bila diamat-amati, cantik jugak! Takde la klise sangat kan... 

~ Confirm Nana memang peminat warna2 striking. Tak syak lagik!

~ Anak dia tak buat perangai, Abang pulak yang buat perangai. He3...

~ Melepak kejap sambil layan Kak Yong makan lolipop.

Tak dapat nak tunggu sampai majlis persandingan habis. Berlengas! So, balik rumah Mak, mandi & mentido. Sunyi je petang tu sebab semua lena dibuai mimpi. 

Hebak tak aktiviti kitorang? He3...


:: Like3, ek! ::



7 comments:

diana said...

hebak..hebak!!heheh

eja said...

comel la ucu...wei..kurus la badan tu skit..

ArELeEz said...
This comment has been removed by the author.
ArELeEz said...

diana,
confirm hebak! heh3..

ArELeEz said...

eja,
eh, kurus what..?! sesodap rasa la nih! ha3..

Kesuma Angsana said...

amboi kemain lagi

ArELeEz said...

Kesuma Angsana,
he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google