SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, February 3, 2013

NASIK DAGANG IN DA HOUSE..!

Kak Ja nak belanja kitorang makan, sempena dapat gaji pertama. Dah macam jadik acara wajib pulak untuk staf baru kan... Asal dapat gaji pertama je kena belanja makan. Asal kena belanja makan je dapat gaji pertama. Ha3...

Aku dulu pun kena pau jugak. Tapi, aku ikhlas! Eh, perlu ke nak cakap? Ha3...

Aku pilih kojo sonang je. Beli KFC, jamu diorang makan kat opis. Tak perlu nak masak2, tak payah nak runsing2. ;)

Kak Ja pulak ada yang dia masak & ada jugak yang dia tempah kat kawan dia. Tak kesah la kan... Janji makan free! Ha3...

~ Ada popiah. Sodap!

~ Puding. Sodap jugak.

~ Hero2 SKM yang dah tak sabor nak menikmati juadah. Relax la, bro! He3...

~ Nasik dagang in da house..! Heh3... Kak Ja kan orang Ganu. Makanya, harus la... ada nasik dagang kan... Memperkenalkan juadah tradisi gitu..!

~ Nasik impit + kuah kacang.

~ Terima kasih Kak Ja yang comel lagik kiut! Wah, puji secara over nih! Ha3...

Semoga bertambah murah rezeki Kak Ja lepas ni. Aminnn... ;)


:: Like3, ek! ::



2 comments:

azzey said...

mcm mn kamoo blh masuk plk ngan ns dagang ek? Coz i spi skrg pon blom blh try lg...dh jenuh...tp x masuk...soryu bkn sengaja..

*btw kak ja tu new staff ke? *

ArELeEz said...

azzey,
owh.. org ok je.. 1st time mkn mase kat arau. ade mokcik dtg ketuk pintu bilik mlm2, jual nasi dagang & macam2 lg. try2 terus rase best! he3..

*aah. staf baru, ganti ros.*

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google