SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, February 23, 2013

MISI TIZ@NELYDIA LOOK ALIKE DAY 3

Hari ke-3 berdiet pun macam berjalan lancar. Alhamdulillah... ;)

Cadang nak puasa tau. Pukul 5.15 pagi my 'sayang' kejut, bangun sahur. Aku duduk kejap tapi lepas tu, tumbang tertonggeng2 tido balik. Ha3... 

Memang ke laut la kan... Cancel puasa! Hu3...

Tapi, diet tak cancel tau! ;P

 Breakfast:-

1 senduk kueteow goreng + 2 sudu sambal ayam + air masak

Minum pagi:-

1 biji pisang + air masak

Lunch:-

1 mangkuk kecik nasik putih + 1 ketul ikan kayu masak pedas + 1 ketul tauhu bersos + air masak
Tapau je nih. Tak amik sayur sebab mokcik yang jual tu ada sayur taugeh ngan peria je. Orang kata, tak elok makan taugeh sebab tak berapa elok untuk infertility kan... Peria pulak memang aku tak sanggup nak makan. Pahit!

Minum petang:-

2 biji pisang + air masak

~ Dinner: 1 mangkuk kecik tomyam ayam + air masak. Homemade tomyam, ye you ols..! ;P

Rasa macam dah slim sikit tapi, still tak berani nak timbang berat. Sebab takut penimbang tu mentipu. Ha3... 

Alasan tak berapa nak konkrit! ;P


:: Like3, ek! ::



4 comments:

Ena's Palace said...

Selamat berdiet....kuatkn usaha tau...

luqman zakaria said...

teringin nk berdiet tp susah la..kalau betul2 nekad giler baru mampu..huhu :) teruskan usaha. salam kenal dari www.arepnakbebel.com

ArELeEz said...

Ena's Palace,
tq.. kuatkn iman jugak. he3..

ArELeEz said...

luqman zakaria,
mmg la.. nk 1000 daya kan.. disiplin penting! tp, kdg2 tewas gak. hu3..

slm kenal to u too..!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google