SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, July 22, 2013

SAHUR 9 RAMADAN 2013

Ada a few lauk leftover iftar 8 Ramadan. Sambal ayam madu, ikan goreng & masak lemak cili padi ikan termenung. 

Reheat2 mana yang patut. & itulah dia menu sahur kami.

Jadik la kan... Plus, tak baik membazir sebab membazir tu kan amalan syaiton... 

Va3..! Ayat seorang ustajah celup dah keluar dah. Ha3...


:: Like3, ek! ::





4 comments:

boni kacak said...

betul.. lebih baik macam ni daripada membazir

Sylarius Yusof said...

Sebenornya, nak masak time sahur ni lah yang paling malas sebenornye kan.

Hehehehe..

Anak Askar Pencen

ArELeEz said...

boni kacak,
yupp! +, klu m'bazir, mase nk buang makanan yg xabis tu ke dustbin musti t'kenang2 nanti bile siang hari time lapor. hu3..

ArELeEz said...

Sylarius Yusof,
aah la.. mane tau nih? he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google