SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, July 18, 2013

SAHUR 7 RAMADAN 2013

Tak larat nak bukak mata. Dah cuci muka pakai sabun kolagen pun (eh, tu pun nak kepohchikah? Hiks...) tak boleh blah jugak. Mata asik nak terkatup. Mengantuk!

My 'sayang' terpaksa take over. Dia goreng ikan masin, pembuka selera time sahur.

Tapi, bila ikan masin goreng dah terhidang atas meja, pandai pulak mata ni terbukak dengan sendiriknya. Tak payah disuruh! Nak2 pulak tercium bau dia yang terangkat tu kan... Perrgghhh..!!!

Errr... alasan malas nak menggoreng je kot... He3...

Tak kesahlah. Sebab my 'sayang' pun tak kesah. Tolong-menolong suami isteri katanya... ;P

Eh, lupa nak habaq mai! Menu sahur hari tu adalah nasik putih + leftover sotong sirsau cili padi + ikan masin goreng + air masak. 

Hokay, dah habaq dah. ;)


:: Like3, ek! ::



2 comments:

diana said...

mujur la somi rajin..kan??boleh la malas2 sekali sekala..heheh

ArELeEz said...

diana,
alhamdulillah.. rejeki dpt suami camtu. heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google