SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, July 21, 2013

IFTAR 8 RAMADAN 2013

Ada yang my 'sayang' tapau dari rumah mertua... ada yang we ols tapau daripada Mokcik Banjir... & ada jugak yang aku masak sendirik. Macam2 ada gitu..! ;)

~ Pajeri terung dengan pecal. My 'sayang' tapau dari rumah mertua.

~ Rendang kerang ngan sambal ayam madu. Tapau kat Mokcik Banjir. Ikan goreng tu tuan tanah kedaung goreng sendirik. 

Memula, aku ingatkan ayam tu masak pedas. Berkobar2 nak beli. Tup2... sambal ayam madu. Yang rasa manis2 tuh. I is tak berapa suka. So, cuit2 sikit je la... Buat syarat. Hu3...

~ Kuih-muih ni semua pun tapau kat Mokcik Banjir.

Disebabkan teringat kat karipap sardin Mokcik Banjir la yang buat we ols terjah stall Mokcik Banjir. Karipap sardin yang panjang2 tu. Yang macam bentuk karipap biasa tu pulak adalah inti kentang. Dua2 pun sodap!

~ Akhir sekali, masak lemak cili padi ikan termenung. Masak sendirik tau! Hnnsss2..!!! *Banggasambilkembangkempiskanhidung* Ha3...

Dah. Tu je yang nak dilaporkan... ;)


:: Like3, ek! ::



2 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

sedapnya karipap sardin.. yummy ..balik nanti nak bli lah ..hihi

ArELeEz said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
dh t'pengaruh nampak! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google