SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, July 10, 2013

PENAWAR DUKA

Hobi Kak Yong...

Eh, hobi aku jugak kot..! Ke... penyakit keturunan..? Ha3...

~ Bangun tido dengan rambut serabai pun aci je...

~ Mangsa keadaan adalah papa dia...

~ ... aku... of course...

~ ... & my 'sayang'...

Actually, banyak lagiklah mangsa keadaan Kak Yong. Tak cukup space nak mention semua. Even kadang2 kucing lalu melintas kat depan dia pun boleh jadik mangsa keadaan jugak. 

Hadoi la...

~ Duck face katanya... A_bern la yang ajar nih!

~ Eh, aku pun poyo jugak kot..! He3...

~ Style pipi kembung.

~ Muslimah la pulak kan... Hiks...

~ Dia suruh aku belit2kan tudung tu macam Kakak A_bern dia. Tapi, aku kelepet2 then, belit aci dan je. Terus dia membebel2! Ha3...

~ Bila Kak Yong senyum / gelak, mata dia pun akan 'senyum / gelak' sekali. ;)

Macam ni la Kak Yong kalau naik kereta aku ngan my 'sayang'. Port faveret adalah kat depan. Terkangkang2 aku dibuatnya tau! Haish!

Dia behave tapi, mulut dia tak berapa behave. Means, dia dok diam2 tapi, mulut dia pot pet pot pet menyanyi la... berzikir la... lagu nasyid, lagu chenta, doa makan... semua dia belasah! Ha3...

Kalau tetiba Kak Yong senyap, maknanya dah tido la tuh. Bila dah start tido, ko nyanyi lagu rock sekalipun kat telinga dia, confirm dia tak bangun! Tido pengsan budak sorang nih. He3...

Suka sangat bercamwhore dalam kereta. Dia pinjam handphone aku then, dia amik la gambar diri sendirik ke... gambar jalan ke... gambar kulit limau dalam kereta pun dia amik jugak. Apakah..??! ;P

Pandai boring sendirik. Tau2 je dia dah simpan handphone aku kat dalam handbag.

Kak Yong... Kak Yong... 

Hmmm... budak2 memang penawar duka kan? ;)


:: Like3, ek! ::



4 comments:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alololo..comeynya kak Yong

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡,
sgt mewarisi kecomelan acu dia. ahaks3.. larikkss..!!

safurara said...

hehehe kakyong2.mcm mcm peel ye.mmg anak2 penawar duka kan.even kdg2 dorg lah yg buat kita jd hulk.hehehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Cik Puan Rara,
yupp! bile diorg wat peel, xjd nk marah! hu3.. cam leez yg belum ade baby nih, tumpang tgk peel anak sedare je la dulu.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google