SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, April 27, 2011

FAREWELL-KAJANG-PUTRAJAYA

Petang nie, ada farewell dinner lepas opis hour. Meraikan mak cik lagik. Kali nie dinner sesama rakan seopis jerk. Lebih santai & tertutup gitu..!

Ah kak ngan Ros AJK Makanan. Awal2 lagik aku dah booking tempat. Semalam plak aku ngan Ros confirmkan menu. Harap2 sumenya berjalan lancar. Amin...

Abis jer dinner, aku kena berdesup balik ke umah. Mandi2, bersiap2 & terus amik Mak Lang ngan mak. Kami nak ke Kajang, umah kakak aku. Sebab sok Kak Aneem nak lapor diri kat Putrajaya. Abang aku tak expert jalan ke sana. So, mintak tolong my 'sayang' jadik tourist guide. Sok baru balik. Makanya, sok ah kak adalah mencoti! Yariibaaa2..!!! Ahaks3...

Aku ngan my 'sayang' nie bese la kan... kalau gi mana2, memang macam2 tempat yang kitorang nak gi & macam2 aktiviti yang nak dibuat. Sampaikan kitorang fenin sebab giler banyak tempat nak gi tapi, masa macam tak cukup! Hadoi la... Sadis betul!

On the way petang nie, we ols ingat nak terjah Uptown dolu. Saje la nak menyinggah. Kalau ada ape2 yang terberkenan, buleh la rembat. He3... Soknya, nak ke Putrajaya. Pastu, nak ke Segambut tengok Mak Andak yang baru buat operation buang fibroid. Then, konon2 nak ke Nilai la plak, nak beli baju raya. Hah! Tak ke pack tuh! Ha3... Tak tau la buleh ikut plan ke tak?! Wait & see jer lah. Hu3...

Eh! Korang dah beli baju raya ke? Kaler apa tahun nie? Cer citer... Cer citer... Ha3... Poyos! Pose pun belum, even ganti pose pun tak abis lagik dah over mengesahkan baju raya! ;P

2 comments:

kak long said...

kajang?
kat ne?
kaklong kat kajang gak...
hehehe!!

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

kak long,
aah. kajang. kat kajang perdana. kak long katne lak?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google