SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, April 26, 2011

TEKA-TEKI, TEKA -TEKUK SESADO..!

Semalam, gaji dah masyuk..! & semalam, aku shopping! Ecewah..! Asal gaji jer shopping... Asal shopping jer gaji... Ha3... Macam dah kayo sangat bajet Mariah Carey dapat duit royalti album berjuta2 plak. Heh3... Kang ujung2 bulan, aku jugak yang meroyan meratapi baki akaun. Tsk3...

Seperti bese, aku menyopping dengan teman seperjuangan aku, Ros. Tapi, beliau tak beli apa2. Aku jer yang over! ;P

Eh! Cer teka aku shopping apa? Cer teka... Cer teka...

Haish! Tak abis2 ngan teka-teki, teka-tekuk! Macam blog teka-teki la pulok..! Ha3...

2 comments:

MataHati @ MH said...

konpem pompuan ni kalau shopping akan beli baju or kasut..tetete

ArELeEz said...

MataHati @ MH,
wah! terrorlah! macam nak betul dah tuh! heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google