SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, April 6, 2011

HUBBY BARU???

Fuh! Aku baru sampai umah nih! Tadi gi amik mak, anta ke umah abang sebab mak kata nak tido kat umah abang. Elok la kan... sebab nenek aku pun takde skang nih. Ada kat umah Andak kat KL, tolong tengokkan anak2 Andak sebab Andak nak operate. Pak Yang pun takde, out station ke Kedah selama sebulan. Yang tinggal, Mak Yang, Amir ngan Ana jer. Sunyi la mak aku kan...

Semalam, aku ngan my 'sayang' tido umah mak. Malam sebelum tu mak tido umah kitorang. Selang-seli la... Malam nie, mak tido kat umah abang lak. Malam sok, tak tau lagik. Maybe aku amik mak tido umah aku lak kot. Tak pun, kitorang jer yang tido umah mak.

Begitulah kekdahnya... sampai nenek aku kembali ke kampung halaman... My 'sayang' lagik dasat! Buleh plak dia nak carikkan hubby baru untuk mak aku!!! Buat teman mak katanya... Ewah2..! Nom3..!!! ;P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google