SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, April 11, 2011

SUPER HERO @ SUPER WOMAN DI HATIKU...

Kesah kursus bersambung lagik... Aku pun tak tau la bila nak abis?! Layankan jer la, ek?! ;P


~ Lepas rest sekejapan, Dr Khir sambung balik sesi malam tuh. Mata dah kelat2 dah. Hadoi la...


~ Sume pun dah buat muka tak semenggah. Dengan mengantuknya... penat lagik... Humangaih..!


~ G 7 Hadj jer yang maintain asik-masyuk! Ecewah! Asik-masyuk la sangat kan... ;P


~ Ganasnya ah kak duduk..! Cam Ah Long Bukit Beruntung jerk. Huk alloh hai..!


~ Bila tengok muka sume orang cam blur2 jasad jer di situ tapi, jiwa raga sume dah melayang ke laut, mula la Dr Khir buat perangai! Macam nak bukak langkah silat kuntau jerk. Haip2!!! Hiyarrgghhh!!! Ha3...


~ Hah! Macam Tunku Abdul Rahman isytihar merdeka plak. Macam2lah Dr Khir nih. Hiks...

Dr Khir tanya kitorang sume, siapakah super hero/super woman di hati kitorang?! Sume yang barisan depan kena jawab sorang2. Memula, Dr Khir suh tutup mata, lapangkan pikiran. Tapi, aku tak buleh lapangkan sangat sebab macam nak terlena terus, dowh..! Ngantuk maaa... Hu3... Sib baik aku tak hanyut sangat. Bila celik mata & Dr Khir tanya sorang2, dapatlah aku kasik 1 nama yang konon2 aku imagine2kan sebentar tadi. Aku main sebut jer actually. Sebab memang tak terbayang apa2 pun! Yang aku nampak cuma katil + air-cond + bantal. Tu jerk! ;P


~ Megat kata, super woman di hati dia adalah mak dia. Sebab besorkan 10 orang anak as single parent dengan 2 daripadanya adalah anak istimewa (down sindrome).

Bila sampai turn aku, aku terus aci belasah kata super hero aku adalah Datuk Johan Jaafar. Amik ko! Bos besor Media Prima terus! Ha3... Alasan menjadikannya super hero adalah sebab aku penah attend kursus yang beliau organize & beliau ada citerkan pasal background dia yang datang dari family susah tapi, still buleh berjaya macam skang. Cewah! Confident jer ah kak menjawab! He3...

Lewat wooo... tido malam tuh. Sib baik la 3 hari 2 malam jer team building nih. Kalau lapanploh hari lapanploh malam, mau pitam merangkap parkinson terus ah kak tau! Hu3...

Dr Khir kata bersurai jer, sume bertempiaran kejor lift. Lift dah la ada 2 jer. Kalau lambat kang, full. Dah kena tunggu... Macam aku, lift dah nak full pun aku gigih menyelit jugak. Sib baik tak bunyik sebab overloaded. He3...


*To be continued...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google