SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 22, 2011

SIAPA MAU JADIK CALON ISTERI ROSLIN HASHIM? CER ANGKAT TANGAN... CER ANGKAT TANGAN...

KUALA LUMPUR – Pemain badminton negara, Muhd. Roslin Hashim memberitahu yang dia tidak serik untuk berkahwin lagi tetapi dalam masa sama bimbang jika tiada wanita yang sudi berkongsi hidup dengannya selepas pelbagai kontroversi mengenai dirinya tersebar.

Roslin, 39, mengakui walaupun dia sedih selepas gagal mempertahankan dua perkahwinan dengan bekas isterinya iaitu Faezah Mohamad, 34, dan Norhayati Othman, 39, naluri kelelakiannya tetap mahukan hidupnya diserikan dengan kehadiran seorang isteri.

Dakwanya, kontroversi itu sedikit sebanyak mempengaruhi kehidupannya tetapi dia tidak dapat tidak terpaksa reda dengan ketentuan itu.

“Memang saya ingin berumah tangga lagi tetapi persoalannya masih adakah wanita yang sanggup menerima saya selepas pelbagai kontroversi mengenai saya tersebar?

“Kalau boleh saya ingin mencari gadis beriman. Bagaimanapun saya belum merancang untuk berkahwin dalam tempoh terdekat kerana saya masih belum mempunyai teman wanita,” akuinya ketika ditemui semalam.


~ Roslin, Raja Azmi & Jailani Sidek masa bagi keterangan di pejabat JAWI.

*Sumber: kosmo

Tajuk entry giler panjang! Ha3... Tak agak2 betullah! ;P

So, kepada sesapa yang nak jadik calon tu, buleh la isi form, ek! Hiks... Semoga Roslin berjumpa jugak dengan permaisuri hatinya 1 hari nanti. Amin... ;)

2 comments:

Faizaharis2 said...

ishkkkk tanakk... takott3...hahahaha nt glemerrr plak

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Faizaharis2,
muahaha.. sabor jerlah! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google