SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, April 1, 2011

MANTERA ANJASMORO

Malam tadi, aku layan lagik drama seram TV3, Mantera Anjasmoro. Tengok sorang2 lak tuh! My 'sayang' lepas dinner, mata dia dah kelabu2 katanya... Pukul 9.30 p.m, dah mentido. Tapi, tido kat sofa belakang aku jer la... Aku tak kasik masuk bilik sebab aku gediks nak layan Mantera Anjasmoro. Heh3...

Dengan keberanian yang tak berapa nak semenggah nih, ah kak pon menontonlah Mantera Anjasmoro... Berani2 takut jer kan... Ha3...

Nak kata seram sangat, terkejut2 sebab hantu muncul secara tetiba tu, takde la sangat kan... Tapi, ada 1 scene yang menggegarkan benteng keberanian ah kak. Masa si Enot (maid Eja) nak kemaskan bilik Eja, sambil bernyanyi riang, masa dia lalu kat katil Eja, ada 1 makhluk landing baik punye atas katil Eja. Dah la hitam-legam, ngan rambut panjang mengurai, rupa lak huduh tahap gaban! Pastu, slow motion lak tuh bangun dari katil. Wah! Ah kak yang menengok pun rasa seram sejuk! Secara automatik, aku tukar channel. Ngeeeeee........

Natijahnya, malam tadi aku tido berkelubung ngan selimut. Padan muka aku! Sape suh tengok? Hu3...

Korang rasa2 kan... next week aku ada berani tak nak tengok lagik? ;P

2 comments:

azzey said...

Ala telupa nk tgk le..:(

woit! tlg le kurierkan brg2 atin tu....tudung hitam,iron rambut n suar tracksuit..:)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
rugi woo.. xtgk..! sbb giler seram..! ngeeeeeee...!!!

ye la.. dah amik dah. nnti org courier la..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google