SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 12, 2009

GaMbAr WiFeY eN. TaM (sPiDeR)

Tam (Spider) dah kawen balik rupenye... Tamatlah zaman duda beliau... Owhhh... aku baru tau, ok! Semlm la... mase tgh usha2 mstar, t'nampak la gambar kawen si Tam (Spider) nih!


~ Cun gak isteri baru En. Tam nih! Aida Mustafa namenye. Org Johor gak kot! Aku rase orgnye tinggi lampai sbb nampak ketara sgt dgn En. Tam. Plus, En. Tam nie bley dikategorikan as rendah la bg lelaki kan... Tp, xpe la... coz org tua2 kata, kalo si isteri bih tinggi drpd si suami, pasangan tu murah rejeki! Mudah2-an, masinlah mulut org tua2 tuh. Hiks...
Hape2 pon, heppy newly wedd for both of them... ;)



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

dia berdiri kat tmpt tinggi kot..huhu..cam tinggi bebeno ja..

ArELeEz said...

Solehah,
aku rase, xla.. mmg tinggi la.. sbb xkan la dia mengong dah tau hubby xcukup inci gi b'tenggek kat tempat tinggi lak kan.. tp, xpe. murah rezki.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google