SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, November 19, 2009

AkU dAH jUmPe GeRai iDaMaN! yEsSs3!!!

Owhhh... yeahhh..! Aku dah jumpe gerai idaman utk aku tapau lunch! Yippie2..!

Lunch, aku cam malas nak makan nasik campor. Aku prefer makan yg goreng2. Kalo nasik campor, aku dah fenin, xtau nak pilih hape dah. Huuu...

Jenuh aku survey, gerai mane yg besh. Yg menepati citarase anak tekak aku. Last2, jumpe gak. Kat Medan Selera Bumbung Biru jer pon... Senanglah pasni. Agak2 nak makan yg goreng2 jer, b'desup la aku ke situ. Xyah nak pikir2 dah. Sker2! ;D


~ Nie menu lunch aku on Tuesday. Marvellouslah!


~ Jemput makan, u ols... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

5 comments:

neezareef said...

mmg payah skit nk jmpa kdai mkn goreng2 lunch hr..dah jmpa tu mmg tuju situ je la pasni kan

eja said...

aku igt hng jenis xpilih gerai..xpa2..pasni leh tambah berat lg..

lily lotus said...

selamat menjamu selera...

ArELeEz said...

neezareef,
yupp!! btul3!! ;D


eja,
isk3.. fussy maa.. esp kalo service cam mangkok! lagik la kene over fussy!

isk2.. hang tu yg kene tambah berat. not me lah! hiks..

ArELeEz said...

lily lotus,
mekacih.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google