SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, November 17, 2009

1ST aTTeMpT...

Pd 1 mlm yg indah lagik syahdu, my 'sayang' request nak makan nasik for dinner. Aikkk! Kata diet kan... & kata xmo makan nasik mlm2... means, nak skip dinner la konon..! Chaittt! Hape sudah jadik daaa..??? Ha3...

Memandangkan aku nie seorang isteri yg mithali lagik b'wibawa, aku pon layanzkanlah request tersebut... Tp, xkoselah nak masak yg heavy2 cam gulai ke... masak lemak ke kan... Just nak wat yg simple2 jer pon. Memule, my 'sayang' suh goreng telur jer. Pastu, makan ngan nasik + kicap. Isk3... cam dull sgt la plak kan... So, aku pon decide nak wat sambal tumis telur rebus. Aku jarang wat sambal tumis. Kalo wat pon, aku wat sambal tumis ikan bilis jer pon... Kiranye, nie 1st attempt la wat sambal tumis telur rebus. Chaiyok2!!! ;)


~ & tarat tat taraaa... Nie la hasilnye. Visual adelah agak comot coz dah 1/2 makan baru hegeh2 nak snap2. He3... Utk resepi, sila korek2 kat Kuali Areleez, ek! Tq...


~ I xmakan tau coz I kan sdg m'dietkan diri..! I makan buah oren nie jer, ok! Kaya dgn vitamin C lagik! ;D Korang pecaye kan? Kan2??? Hiks...

Alhamdulillahhh... 1st attempt wat sambal tumis telur rebus adalah bley dikategorikan berjaya... Aminnn...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

tahniah leez..aku sgt kagum dekat hang..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Solehah,
owhh.. mekacih2.. aku pon kagum gak nih! ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google