SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, November 25, 2009

AkU yG kEbULuRaN...

Sgt kebulur aku semlm. Kueteow hailam yg aku wat menu lunch tuh xdpt nak m'bendung rase kebulur ku itu. Huuu... Mase drift balik umah, aku dah pikir2 nak wat cekodok cicah sambal sardin utk dinner. Siap berangan ala2 Cik Ah Cik Nin lagik nak hias2, amik2 gambar bagai...

Sekali... bile dah sampai umah, air nan ado la plak! Isk3... mengong tul! Notis xde, hape pon xde, tup2 nan ado air. Huh! Bengang tul lah hai! Time2 aku nak merajinkan diri memasak nie la xde air! Potong stim tul! Cisss!!!

Hape lagik..?!! Gediks2 la aku ajak my 'sayang' makan kat luar. Memule, cam nak tapau jer. Tp, ahhh... malaslah! Kang kene cuci2 pinggan, sudu, bagai... lak kan... Xkose!


~ Muka bengang + kebulur tahap xhengat! Sampai xcukup energy aku nak senyum. Sila pecaya, ok!


~ Dah sampai City Mewah. Dah semakin b'energy. He3...


~ Nasik goreng paprik utk aku...


~ Telur dadar...


~ My 'sayang' makan nasik goreng kampong. Sup ekor nie, makan b'dua... Sharin' is carin' gitu kan...
Kenyang, sehhh..! Alhamdulillahhh... Sowy la kalo kualiti gambar kureng memuaskan. Lampu kat kedai makan tu yg spoil! *Statement xmo ngaku amik gambar pakai camera henfon cikai. Ha3...*




::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google