SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, October 28, 2009

HaN sEaFoOd...

Ari Isnin, aku drift, my 'sayang' bz b lagi... Huuu... Xpe2. Ptg kang, jumpe la kat umah kan... Dok opis, asik2 tgk jam yg t'gantung kat dinding opis. 'Isk3... lambatnye la kul 5 p.m. Aku dah windu tahap gabanz nih kat my 'sayang'..! Owhhh...' Gedikskah??? Ahhh... pedulik... kan..?! He3...
Lagik 1/2 jam nak balik, my 'sayang' call, suh balik cepat. Hengatkan windu2-an kat aku! Rupe2nye, lapor! Suh balik cepat sbb nak ajak makan together2. Bese la kan... kitorang nie, umpama 'En. & Pn. Belangkas'. Ke mane jer nak b'dua2-an. Kalo sorang nan ado, kang yg sorang lagik xselera nak makan, u..! Ahaks3... Ade yg nak muntah bluwek??? Owhhh... silakan... ;P
Kul 6 p.m, we ols kuar, jln2 carik mkn. Setlh menimbang tara sume cadangan, akhirnye... we ols sepakat memilih utk makan di Han Seafood. We ols order sate + nasik impit, kueteow hong kong & nasik goreng kampong + telur mata. Bile perut lapor, sume mende nak diorder. Sgt2 bahaya, ok! Pastu, siap tapau mee hailam 4 bungkus! Tp, yg nie bkn kitorang nak wat stock tp, tapau utk mak, nenek & mak lang aku coz pas Maghrib kitorang nak gi umah mak.
*Gambar nan ado coz aku turun keta bwk badan jer. Xbrape nak kose m'amik gambar la, yesterday... ;P

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

huhu..aku suka la cerita mkn2 ni..yum..yum..

ArELeEz said...

Solehah,
aku pon.. yummy2..! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google