SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, October 2, 2009

M'jELaNg Ari RaYe... (PaRT 6)

Kami b'tolak pulang dari umah Pak Ngah Sudin jam 5.30 p.m. Memule, plan nak gi Penang trus, saje jer jln2 carik pasal. Tp, t'pakse cancel atas sbb2 yg xdpt dielakkan... Owhhh... uhuks3... Tp, sempat singgah Tesco coz Kak Aneem nak beli barang. We follow... ;P


~ Nie tasik hape ntah?! Tp, chantek gak la... So, aku snap2 la...


~ Gambar goyang sket coz snap mase keta tgh gerak, gini la hasilnye...

Kul 7.45 p.m we ols sampai di Kemunting, singgah semayang Maghrib jap kat Masjid Kemunting. Pastu, konon2 nak gi Tepeng Central tp, cancel gak coz Mr. Drivers dah xberape larat + ngantuks. Aku pon dah penat, perut lak lapor. A_bern lak asik bebel2, bile la nak singgah makan?! Relax la, babe! Bawak2 b'tenang, ok!

My 'sayang' just follow abang aku jer coz abang aku tau la katne kedai makan yg besh lagik tip top kan... Ye la... Tepeng kan dah jadik umah ke-2 abang aku coz dia postin' kat Tepeng. Ari Jumaat, everyweek balik tgk anak isteri. Ari Isnin pagi pulang semula ke Tepeng menyambung tugas. Cian abang aku... Bile la nak dpt tukar agaknye..?! Tp, dengor citer insyaallah bley tukar ke Tapah. Kalo on, bley la abang aku idup normal di samping anak isteri. Mudah2-an... Aminnn..


~ Name & lokasi kedai makan xhengat but da foods yg kitorang order mmg marvellouslah! Ade siakap 3 rase, udang goreng tepung, telur dadar, kailan ikan masin & nasik putih, of cos! Tip top sumenye esp siakap 3 rase nih!!! Aku yg xsker siakap pon jadik sker wooo... ;P


~ Tom yam campor pon ade, tip top gak nih! Tp, isi kandungan adalah kekurengan la sket... Huuu...
Bile perut dah kenyang, masuk jer keta, aku akan b'ada dlm keadaan separa sedar. Kemudian, xsedar dirik!!! Hua3...
Sekian kesah 3 Syawal... ;)



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

syeka sweetheart said...

byk nau part ari raya nih..
sakan no..

lily lotus said...

raya2 jugak ekk..nasi tetap kena cari..hehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

sweetheart,
well.. u know me..! ahaks2..


lily lotus,
tau xpe..! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google