SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, October 28, 2009

GaTH... (ePiSoD: bBq NiTe-SpOnSoRs)

Pd sebelah mlmnye plak, ade bbq nite! Bbq nite nih rasenye bley la dinamekan as Potluck Bbq Nite coz memasing diberi tanggungjawab utk m'sponsor bahan2 & p'alatan yg diperlukan.


~ Didorong oleh faktor umah yg t'dekat dgn lokasi gath maka, bhn2 mentah utk bbq tlh disponsor oleh my 'sayang'. My 'sayang' yg b'tanggungjawab m'soppin' ayam, udang & sutun serta rempah ratus, sos, bagai... Sila berikan tepukan yg gemuruh wat beliau, ek! Mekacih... *Pn. Isteri beliau lak yg poyos! Hiks...*


~ Desert of da day merangkap fruits of da day tlh disponsor sepenuhnye oleh Pn. Eja. Bnyk gak buah2-an mlm tuh. Ade epal, grape, jagung, limau manis...



~ ... & water melon yg comey nih! So... sweetlah!


~ Tq Pn. Eja... 'Love... Histeric... Glamour...' tuuu... ;P





~ Nie adalah p'sponsor setrusnye, 'Mak Yung' a.k.a mummy to be, Pn. Meare. Beliau dgn murah ati lagik dermawan tlh m'sponsor minuman utk kami sume. W/pon gambar beliau tgh cekak pinggang spt nak marah org but, jgn mudah t'pengaruh dgn bahasa gambar coz beliau seorg yg lemah-lembut serta penuh adat ketimuran. He3...



~ Cik Sheema lak tlh dip'tanggungjawabkan utk bwk tempat p'bakar. Kalo mende tu nan ado, mmg xbley blahlah! Ye la... xkan nak bakar pakai air laut plak kan?! He3... Cik Atun pon bnyk menolong we ols dari segi kerahan tenaga. Tq3...



~ Takhta perancang utama gath nih dimenangi oleh Cik Leh. Di samping m'jadik perancang, beliau gak turut m'sponsor disposable pinggan-mangkuk, sudu, garfu bagai... Jasamu dikenang Cik Leh. ;)



~ Sebelom gi Potluck Bbq Nite, wajib amik2 gambar b'dua2-an kat bilik dolu. Heh3...


~ 1 more, plzzz... ;P

A big thanx to all sponsors. Mmuahhsszzz3... Tq2... Toche2... Mekacih2... ;)

*Credit to: Picasaweb Leh

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Solehah said...

uiks..napa buruk gambar aku tu..huhu..

ArELeEz said...

Solehah,
burukkah? hiks.. aku main cilok jer.. hua3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google