SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, October 21, 2009

NaSiK gOrEnG iKaN mAsiN

Dah lame rasenye aku xmakan nasik goreng ikan masin. So, lunch semlm, aku adalah makan nasik goreng ikan masin. Tapau dari Gerai Kak Jama, Bumbung Biru. Hebat x name gerai tuh? He3... Bumbung Biru adalah kawasan yg m'punyai bnyk deretan gerai makan yg menyediakan pelbagai hidangan esp yg goreng2 la... Lokasinye tul2 kat centre, depan Menara Condong Teluk Intan. Dolu, fames amos & happenin' gak la Bumbung Biru nih. Tp, since bnyk lagik gerai2 makan yg bak cendawan tumbuh pas ujan, makanye Bumbung Biru dah xsefames amos/sehappenin' dolu...

Sekian... sket sebnyk kesah sejarah Bumbung Biru... ;)


~ Memule, aku cam nak makan mee goreng basah. Tp, bile dah sampai kat gerai, aku gi order nasik goreng ikan masin la plak! Isk3... xpaham aku...


~ Bapak la bnyk cili padi dia wooo... Kalo aku redah main telan jer sume nih, bley kene cery-bery selama sepurnama wooo...

Adeh3..!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google