SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, October 16, 2009

1ST TiMe Ke SeRaMbi...

Ari nie, bebudak sekolah dah start b'coti, Deepavali gitu! W/pon different2 agama but, kalo bab coti perayaan mmg sume cotilah. Al maklum la... kite nie kan 1 M'sia... Masyarakat majmuk. Kaum len yg beraye, kite pon follow coti same2. Kalo kite lak yg beraye, diorang pon follow gak coti cam kite. Semangat 1 M'sia... ;)



~ A_bern pon dah ade kat umah mak aku. Ptg semlm balik. Da day b4, dia poyos call aku suh antakan jubah raye + sandle ke hostel. Aku hengatkan dia nak gi open house kat umah cikgu-cikgi! Rupe2nye, ade contest. Contest tayang2 baju raye sape paling lawa kot! She's 1 of da nominee la...


~ Aku xbalik umah. Pas waktu keje, my 'sayang' amik kat opis, trus menuju ke destinasi. Tu yg nampak alim b'busana Muslimah tuh! ;P

~ Lagik beberape meter jer nak sampai hostel beliau, my 'sayang' ajak makan dolu. Eh, x! Memule, aku yg suh tapaukan makanan utk A_bern. Kira cam buah tangan la... My 'sayang' ajak minum dolu. Tp, paham2 jer la... kalo dah minum, mesti nampak makanan & secara autonye rase lapor kan... He3... So, makan & minumlah kami di Serambi Cafe..!


~ Aku order maggi sup. Tetibe rase nak layanz maggi la plak kan...


~ My 'sayang' order nasik goreng + telur dadar.

This is my 1st time makan kat Serambi. Rase2nye, pasni dah xmo singgah dah kot coz da taste adalah sgt fail! Maggi sup aku tawar nak mampos! Same goes to nasik goreng my 'sayang'. Sgt m'dukacitakanlah! Name dah gah! Tempat pon quite ok la... Tp, rase lak yg out! Huuu...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google